četrtek, 23. avgust 2012

Le poiskati je potrebno

V kolikor odštejem študentsko prehranjevanje v gostilnah.. no bolj kot to so menze, z zelo slabo hrano, bolj po redko zahajam v gostilne, seveda če niso pobudniki kakšni gurmani. Nad hrano sem bil že navdušen na primer v gostilni - Pension Jelen, prav tako v Zajčji Dobravi. Seveda bi bilo lepo, če bi dokumentiral vsako izmed gostilen, ki jih obiščem, toda s seboj ne vlačim vedno fotoaparata. 
Tokrat sem si zamislil malce bolj staromoden obisk, tako sva z dekletom v oldtimerju odpeljala v Dolenjske Toplice, kjer sem našel gostilno - Oštarija. Nekoliko nerodno mi je bilo fotografirati "oštarijo", saj si lahko vsak misli svoje, zato bom bolj kot ne opisal. Parkirišče je nekoliko odmaknjeno oz. skrito za občino, kar ne predstavlja nobenih težav, če le ne bi pot vodila mimo dostave za kuhinjo. Če smo pedantni, nas to lahko nekoliko zmoti, toda nič grdega ni za videti. Skozi stara železna vrtna vrata vstopimo na vrt, ki ga z ene strani obdaja pročelje oštarije, z druge pa kamnita škarpa, preraščena z zelenjem. Sama oštarija se nahaja v stari stavbi, kar doda nek svoj čar, predvsem s stropi, stenami, ter opremo.

Ob vstopu naju je natakar pospremil do mize, nama ponudil karte, nato pa ga nekaj časa ni bilo. Toda to je popolnoma upravičeno, glede na število strank. Po naročilu sva bila hitro postrežena s pijačo, za presenečenje pa nama je postregel še z borovnicami, malino ter koščki sira. Ta majhna pozornost je v trenutku izničila kakršno koli grajo glede postrežbe.



Do prihoda glavne jedi ni trajalo predolgo, tako ali tako pa sem imel sogovornico, s katero sva o marsičem pokramljala. Natakar je prišel do mize z kuharjem, ki nama je postregel glavno jed - ramsteak s popečeno domačo slanino v poprovi omaki, kot priloga pa pražen krompir - to se mi je dopadlo, da vidim kdo mi je pravzaprav pripravil kosilo. Seveda se ob ramseaku prileže še vidno, tokrat sva si privoščila odprto vino s primorske, Refoško. 


Če želite pojesti nekaj okusnega in vam Dolenjske Toplice niso predaleč, potem priporočam Oštarijo.

Cena? Glede na naročeno povsem normalna in konkurenčna ostalim ponudnikom.

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar