četrtek, 23. avgust 2012

Nikar za vikend

Obljuba dela dolg, zato sva z dekletom odlšla v hribe, sicer lahkotno turo, za katero sem mislil, da bo bolj kot ne turist free, saj imajo le ti marsikaj boljšega za počet. No vikend na Rogli pač ni tak. Že kak teden prej smo imeli debato, da je vse več rekreativcev neglede na vrsto športne aktivnosti - nekoliko bom zašel od glavne teme. Če so pred petimi leti, ko sem kupil cestno kolo, na okoli vozili le rekreativci, ki so dejansko trenirali, ter nekaj upokojencev, ki se ne žele postarati, je danes precej divje. Prav vsi so na cestnih kolesih, se prepelavajo in predvsem šminkirajo - za lažjo predstavo ste se preselili na en odličen blog. Pa ni samo to, število rekreativcev se veča pri teku, planinarjenju, plezanju.. povsod je polno in iskanje miru, ki si ga včasih našel ravno v športu je skoraj da misija nemogoče. Na srečo so še kraji v gorah, ki niso tako zelo "in".

No, dekle sem hotel popeljati z Rogle na Jezerski vrh, cca 3h hoda. O gneči se mi pravzaprav ne ljubi pisati, saj sem se spotaknil ob vsakega mimoidočega. Pot je dokaj položna, ob sprehodu skozi gozd imamo malce dinamičen teren, a nič, kjer bi glodali kolena. Dobro shojena, mehka pot nas vodi čez nekaj potočkov, po široki pešpoti do križišča, kjer se lahko odločimo za Lovrenška jezera - 5 min hoje ali Jezerski vrh ter ostale zanimivosti na Pohorju. Seveda sva si šla ogledat Lovrenška jezera, ki za marsikoga niso nič posebnega, pa vseeno očarajo.

Z razglednega stolpa sicer nimamo pogleda na sama jezera, se pa vidi "polje" nizkih borovcev, ki so zasidrani v pohorski šoti. Da ne potacamo vsega in v bolj vlažnih dneh ne pogreznemo do kolen v zemljo, se po macesnovih plohih sprehodimo do jezer.


Seveda bi lahko izbiral tudi kak drug kot za fotografijo, a ker večina sprehajalcev zaide iz poti vse na okoli, je bilo to najbolje kar sem lahko tisti čas naredil. Res me moti, ko se taca povsod na okoli, še bolj pa me zmotijo komentarji: "A za tole sem hodil eno uro in pol". 
No, ker lahko gladko preslišim vse ostalo, sem to tudi naredil. Na žalost nisva odšla še na Jezerski vrh, saj naju je malce priganjal čas, malo težav pa so naredili žulji in se mi je zdelo nesmiselno rinit nekam, kjer ne bi užival.



Avtocesta z Rogle

Ni komentarjev:

Objavite komentar